Referat af HOB Bestyrelsesmøde
5. maj 2016 kl. 10-12 hos Johnni.
Tilstede: Rita, Anne, Bent, Joachim, Johnni, Elsebeth.
0) Bestyrelsen har konstitueret sig med Elsebeth som formand og Rita som kasserer -
1) økonomi status. Der er penge nok på kontoen til at forudbetale husleje for resten af året - når vi har overstået bordkøbet og fået refusion fra Fanefjordfonden
2) udlejning. Der laves en udvidet liste over betingelser. Anne og Johnni finder ud af om det skal være 10 eller 20 kr. per person ekstra i fremtiden. Vi leder efter flere kopper mangen til dem, vi har. Bolette spørges om at gå glas igennem, for at finde ud af hvad vi beholder og hvad vi sælger på loppemarkedet.
3) alle gør rent efter sig selv. Vi indfører nu dette koncept. Specielt vigtigt at alle gør toiletter rent og fjerner affald/brugte papirservietter efter sig. Johnni snakker med Johan om øvrig rengøring.
4) Scene1. Vi er meget glade for og stolte over Scene1. Lige nu bliver det dog nok nødvendigt at sætte prisen for Scene1 arrangementer op til 1500 kr. I aug-dec. laves måleringer for at finde ud af, om dette prisniveau holder. Joachim og Elsebeth holder møde med Kirsten og Mogens om betaling, rengøring, bagrum, sceneelementer, samt overdragelse af de gamle sceneelementer til Lærke Blaise. Johnni spørger om hun vil ha' dem.
5) markise. Hvor er den henne? Bent er detektiv.
6) Borde. Besluttet at Anne bemyndiges til at få det bedst mulige indkøb for 30.000 kr. Bordene skal (helst) være der inden næste udlejning 24. juni. Og så diskuterer vi ikke den sag flere gange!!!
7) Husgruppe. Der er ikke indkaldt, så foreløbig hænger det på Anne og Johnni som de to bestyrelsesmedlemmer. De undersøger behov for støvsuger - skal der indkøbes ny? Bent tager ansvar for oprydning i opslagstavler/udhængstavle ude og inde, og for oprydning på reol med foldere. Vi indfører "folder-for-folder" princippet, så vi ikke drukner i reklame for andre.
8) oprydningsdag 21. maj. Bent laver liste over arbejdsopgaver.
9) Folder om huset. Johnni rundsender udkast - vi melder tilbage. 10) Eventuelt. a) Vi nedlægger Brugskontoen, Anne afvikler den. b) Rita opretter mobil-pay til Sommercafeen. c) Udeborde må gerne stå ude, stole skal helst ind. d) Kenneth får ikke kvittering på afleveret nøgle, da der ikke findes kvittering på modtagelsen.
Næste møde: 25. juni kl. 10 i Hårbøllehuset. Her medtager Anne liste over hvem, der har nøgler.
mvh Elsebeth